2014年1月17日星期五

盡力寫出幾扣人情節 !



一早跟自已說好了, 不可以真面目展示人前的我不會讓他看到真我的樣子. 

不希望你看到來言行自大我, 不想你看清看透我呀 !  費是啦.....有人話緊我自戀.

但, 識你這麼耐, 在網上的我已沒有秘密可言, 你認為還可收埋自已情感嗎 ? 

係咩 ! 好耐沒寫情情愛愛 ? 好耐無寫同情人凝望, 甜蜜擁抱 ? 

什麼, 以前寫情情塔塔竟看不到, 等我心情再靚點才盡力寫出幾扣人情節 !  

哈 ! 你給我題目......明日就寫給你 !

又或者, 等他鍚完我, 我咪寫你看囉 ! 又或者, 寫寫~補回以前失戀痛哭場面也不一定架 ! 

你眼痛就早點訓......啦 !  有無看醫生呀 ? 

雪 - 2014.01.16


沒有留言:

發佈留言