2014年1月2日星期四

財富保值





香港人抄金抄樓抄股票. 這是至富捷徑, 早兩日才同朋友說通漲生活指數瘋狂標升. 我都好想為財富保值 !

喂 ! 有什麼高見呀 ! 我才剛剛知你理財這麼掂當, 真係好利害啊 !!
短短時間讓我刮目相看做了全職抄股人.  哈哈 !  不過你電郵來的文章, 教我點抄股方法, 我睇不懂喎 ! 

一陣又要看圖表波幅, 又要看市盈率, 咩呀 ! 二牛, 三牛, 有無四牛 ??? 什麼又是中槓桿牛證 ??   睇完簡直有些頭痛.

他說每朝要未開市前, 熟讀大部份財經報, 上網睇日經指數......

喂 ! 乾脆俾個號碼我就得啦 ~前年隻3377 都為我帶來一畢意外之財  !

老實點, 話你知我買親股票都輸多營少........次次都是朋友推介才買一點點 .

2014.01.01 你好開始計劃好來年投資預算, 為人生去計劃未來, 老板強積金唔足退休架 !

雪 - 2014.01.01   



沒有留言:

發佈留言