2014年1月13日星期一

生日快樂 ~ 從 YAHOO 延續至這



一月份好多網友生日, 見到他/她們在 facebook 這麼開心. 我都再寫一頁賀一賀各位壽星仔,壽星好, 同我資深好友, 在這歡渡他們生日.  今年, 我不一一列名道賀, 係一月份生日人人有份.

敝未準備好禮物, 還有思考當中.......想緊, 想緊每日都在想.

食件餅先啦..... 好多人生日, 如果是真的話, 買蛋糕都買窮, 所以吃 cup cake.......




我又點會這麼孤寒啦, 生日當然要送上蛋糕, 這個是我今年選給你的.

送上祝福, 祝你/妳們生日快樂, 日日都高高慶慶, 生活無憂, 幸福滿滿.  

雪 - 2013.01.13











沒有留言:

發佈留言