2014年9月24日星期三

低落時候有瞬間甜絲絲


睇見這段文字就唔開針...

不少人愛用花生醬塗麵包,其香口的味道,令人胃口大開,不過營養師提醒別進食過量。營養師黃榮俊表示,花生醬屬於脂肪和鹽分高企的醬料,每一百克的花生 醬,約含五百八十九卡路里,當中佔一半(即五十克)是脂肪,且以多元不飽和脂肪酸為主。鈉質含量則為四百八十六毫克,而蛋白質和糖分分別有二十五克和八 克,另外亦含纖維、少量銅、鎂、鋅、鐵、葉酸等營養素。花生醬一般會用來塗麵包、餅乾等,建議全日食用量不應多於六湯匙,塗抹一片方包,健怡用量約為兩茶 匙。如選吃高纖維麥包,配合豆漿、蘋果、梨等食材一併食用,能令營養更為均衡。

近日才剛愛上了奶醬多, 在吃奶醬多中找到快樂感覺.

算啦 ~ 不可管太多啦 !

喜歡就吃就吃..........好難得自已在低落時候有瞬間甜絲絲.

點解, 奶醬多會讓我笑是秘密, 哈哈 ! 又回憶味道 ? 想起同情人一起咬多士情景.

唔話你知, 這是我不平凡中秘密.

哈哈哈 !  不想太多啦...! 沒有秘密.

咔咔咔...............................睇睇, 我笑得幾開心.

雪  - 2014.09.23



3 則留言:

  1. 唔開心,係咪驚脂肪多?

    係ge話,食完抽空登上玉桂山 (副峰好喇,鴨「月利」排果邊果個正峰崎嶇一些)一轉,乜都消耗晒啦。=P

    回覆刪除
  2. 副峰/正峰 (玉桂山) 有分ge 咩, 我住咁耐都唔知喎
    鴨「月利」 ???咩來架.

    十元夠請我飲可樂啦 ~ 嘻嘻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 副峰其實嚴格來說不算玉桂山,不過叫開玉桂山而已,所以有d人亦會叫做假玉桂山。

      假玉桂山指由海怡利南道果邊經配水庫走到去利東果個小山頭。真正玉桂山是指利東以南果個。

      鴨「月利」排,在真玉桂山山腳隔離。

      刪除