2014年9月27日星期六

要買新界盤. 問我給意見


表妹說想購房, 要買新界盤.  問我給意見......? 

我隨手剪貼了網上地產資訊給她, 資訊上是很快會加息, 樓市會跌.  然後, 叫她買多幾本財經雜誌看看......為鋪排買屋事多做點功課.

以前, 我也會好有信心的說可以買呀 ! 這刻, 真係不禁亂給意見.....

她回我 :  「我只想上車...」


唉 ! 不是想一盤凍水淋頭, 如果遇上跌市就要為房子捱大半生, 日捱夜推供貴息就苦不堪言. 

我不想多給意見, 輸贏...決定都是由她自已選擇.

偷偷地掛條線給財經專家, 問問他有什麼好投資當下香港局勢.   笑說我正想打劫大象銀行!!???  

他說在大嶼山山坡上觀星火燎原, 接受有問題...你有問題遲點食飯才說便草草掛線。



雪 - 2014.09.27





2 則留言:

  1. 佢無錢架, 平時又大花筒, 又買名牌, 又做貴價FACIAL , 又要食好. 見到同學早兩三年前買樓賺到錢, 咪恨囉. 所以, 我勸她不要買, 好又聽唔入耳, 成日問咪是旦俾些資訊給她.

    回覆刪除