2014年9月12日星期五

肥瘦關鬼你事呀 !

唔好 ! 唔好 ! 你可不可以專重吓我 ? 不要在這麼多人面前笑我. 沒必要將我網誌上寫事誇大張才揚. 要不是我就封鎖你, 不讓你看到我日常的生活照, 感情事...OK 嗎 ? 我放張月餅相, 你又恥笑我食幾盒月餅變痴肥 ! 我有話你聽...是我食咩 ? 月餅早早送人, 一人一個, 兩個送給好朋友了 ! 個鐵盒留來拍照用的. 我正式通知你, 傳統月餅我只吃了1/4 個, 冰皮吃了1個. 我想這也不過份吧 ! 其實, 我鐘意吃與不吃關你屁事. 這是同阿某某說的, 不是同靚女對話, 蜜友說就無問題...唔熟的唔好答傘. 影響曬我美好每一天..................................................肥瘦關鬼你事呀 ! 雪 - 2014.09.11

沒有留言:

發佈留言