2014年9月15日星期一

水舞間


新濠天地有隻黑獅子好威猛好靚, 可惜拍唔到, 她說我什麼什麼都好影一餐...不悅. 
!!!! 

享受這等禮待同時也要陪她們睹兩手...輸了五十大元.  感覺自已好大鄉理, 真係好耐沒去賭場地方. 我地玩電動猜骰點數...每注要三十元.  

我坐多過玩......應該是等多過玩. 開幾鋪買一鋪, 在揼鐘 在那裡.

開 show 啦 ~~~~~~~~~~~~~~ 手快快, 影張蒙蘿麗莎做我這一天網誌.
變幻場影, 閃燦耀眼燈光, 集體高台跳水, 優美動人舞姿, 水花四濺時驚喜, 高難度危險動作...看到我眼也沒有眨動.  怕錯過了一幕幕驚喜.









 
要再一次多謝朋友老闆款待, 也多多多謝朋友繳約. 


喂 ! 我怎樣也要曬一曬幸福, 要你們羨慕呢?????
我坐 A 區....421, 是紅色右面通道旁邊兩個位, VIP向下二行. 剛剛不會被表演者整估濺濕身. 坐位置無戴眼鏡也剛剛看到只有點點面部表情看不清...

這天, 真好似做了 VIP 遊客似的. 

友人好好笑......她說台上好多伊波拉表演員, 一個二個三個都黑黑實實. 









雪 - 2014.09.14

沒有留言:

發佈留言