2014年10月31日星期五

談政黨文化歷使, 我一定無覺好訓...



終於在手電 SET 好了, 希望再沒人知我在線情況.  怕了他又怕了他  ! 

點幾二點還不停傳來政治咨詢, 真的想跟他說, 我不是這麼熱衝當前政治話題, 是有點封厭係好封厭, 另外一個大朋友簡值在全天氣洗我版.

答又唔係, 一答重死多兩錢重,

唔答又驚他嬲, 忍著不按制,  嬲都是這樣話, 我驚緊這樣下去, 我沒好日子過...

有時岩側, 岩嘴形就可以好投契「姐」....... 

觀點與角度太敏感, 側側下不歡而散, 或者要就著就著他想法, 就無謂啦 !

又或者側完這次明晚又來詳談政黨文化歷使, 我一定無覺好訓...

HELP ME !

沒有留言:

發佈留言