2015年2月11日星期三

預定新年節目




有覺得虧待了我, 叫我唔好嬲開頭白話我小氣.

想想想做咩咁話我  ?  一定是上次約我去旅行轉個身又約了另一人.

我都無嬲她, 無找她幾日就疑神疑鬼.  真係忙架又真是病了早幾日....連SEND 個短訊都無力. 她好長氣...又好要威戴頭盔, 成日晒有什麼節目, 又約了幾多男生, 說要吃五六餐團年飯.

想想自已在新年還都定邊日同家人見, 覺得自已好孤單.

傳個訊息後, 就約實在年三十同家人團年吃湯丸,  年初三團拜飲早茶, 剛巧 LILY又約去鳳城晚飯聚舊在12號.


而, 我最想新年去廸廸妮, 見見米妮.  要問問他去不去先......

為怕亂都要在記事簿寫低行程.

我也是學她晒晒節目表.  不過, 我想你同我節目應也差不多.......不想孤孤單單就快約人啦 .

雪- 2015.02.11




沒有留言:

發佈留言