2015年2月17日星期二

鼠去逛逛花市






新年前夕, 公私兩忙喘不過氣, 襯老板已放假, 我偷走離開牢房鼠去逛逛花市.

眾所皆知, 我是愛花之人又怎錯過一年一度行花市中樂趣呢 ! 平時我會同媽媽早點去, 可慢慢行慢慢睇.

這年, 媽媽腳痛沒去交帶我買時候, 就要立多一份靚花給她.

好在, 有人做苦力幫手抬起用報紙包好超重磅戰利品...


                                       新花 ~ 未出場 (等過幾天有花先才讓你地看花 )



今晚, 送完貨我就同他兩個人在大家樂吃鐵板扒團圓.  真 cheap 啊呵呵 !

無計啦  ! 佢話要收人工, 這餐飯要我俾錢.

聽晚, 來唔來吃飯呀 !? 整九大他吃...純粹說笑,聽日都是過節意頭好菜 ~魚, 菜, 蝦之類啦 ! 我屋都未執......煩惱中.

他會怎樣..........明天話你知.






沒有留言:

發佈留言