2015年2月26日星期四

沒投資計劃的我.



廢話, 廢話.........

做咩這樣說我朋友 !?  咁, 他都是說最中肯理據.

咁叻, 你話我知有咩好計, 有幾花款可以財富增值, 又不用節衣縮食.

建議買優質基金同投資股票來增富.

敝在, 我通常買那一隻就死那一隻,  一般三兩年都賣唔出....這建議行唔通.

買超人隻新股, 我又唔識都係咪制.

買人仔.....................人仔買了點, 升降好難說我當賭一賭, 咪又係得個睇字.

抽政府債卷 , 回報太低都唔洗講...............

我要單字一個慳...由現在開始.

勒住, 勒住不再造大花同, 不大食大飲,  不買無謂東東....笑唔知做不做到.  

慳錢專家快點教路.  指教指教, 要多多指教.

雪 - 2015.02.27

沒有留言:

發佈留言