2015年2月6日星期五

訂四圍年晚飯


年輕闊老板要在深灣訂四圍年晚飯...取了菜單幾份擺在他枱上, 唔知他想吃什麼 ?

問問他先, 好等我快點完成工作.

怎知 ! 他說 : 「你話事」。

大滯啦 ! 又俾一大難題我.......

問一問班姊妹想吃什麼好 ? 嘩 ! 一個二個變晒食家上身, 我好緊張又好驚老板會嫌貴超預算喎 ?  人地我才剛滿試用就來一大考驗......

她說  : 「 頭盤要吃大蝦沙律」。




她又話 : 「 要吃佛跳牆  .....」什是佛跳牆 ?  我自已也沒食過, 都想試試怎樣好味 ! 唔好笑我新移民,鄉下妹好吧 !



「咁要不要指定大陸走地雞 」 ?    「唔好.....要明爐烤乳鴿, 一人一隻」。


「我唔感講呀 」! 佢地將幾張菜單湊出一張全新的, 一餐飯要成三個月人工有多。  食完餐飯我驚要食炒魷魚, 正當我矛盾之間, 大秘書拍拍的肩頭說不用怕, 你老板好闊綽, 無問題的

之後, 她再補充甜品要花生碎沙, 芝麻碎沙, 椰絲碎沙,是要混合後伴糯米酒心湯丸

老板返來啦 ! 新菜單要俾他過目........我說兩句後, 指指門外, 是她們選的 

老闆....揮揮手示意 OK ! 

嘩 ~~~~~~~~~~~~~~~~大家滿腔熱切等年二十八吃晚飯啦 !

雪 - 2015.02.06 

沒有留言:

發佈留言