2015年2月13日星期五

維園花市是今晚開鑼嗎 ?





維園花市是今晚開鑼嗎 ?

唉 ! 我天天也經過銅鑼灣都唔知喎 !!  差不整個銅鑼灣街頭巷尾也變成極大型年宵花市場. 一班班, 一車車自由行辦年貨.

無咩事, 我唔會到銅鑼灣逛街, 我買花也不會去維多行亞公園迫. 費事嘢流感, 真係見到人都驚.

或者, 等年三十晚二點到三點午更時份去買平公仔也不一定, 睇睇情人到時會否又即興.

如果聽日有花收, 擺唔擺到至新年啦 ?

喂 ! 情人呀你記住唔好送花給我, 我驚初一擺殘花唔多吉利.

唉 ! 預好了17號提早放假, 撞著緊要事未辦妥.........有假也沒得放.

............
............
............

呀 ! 如果他知我鐘意那一款耳環送我就好啦 !

雪- 2015.02.13

沒有留言:

發佈留言