2015年2月4日星期三

被人整估




點解兩把聲好似一樣 ?  你咪扮佢把聲整估我.......

快說, 你究竟是誰 ? 再不說,我馬上收線, 唔陪你癲.

真係好似, 真是好似...

因為太似所以又忍不住, 同這個陌生又熟識聲音, 說天南地北, 說說無無謂謂的事.

你在那兒返工, 現在做緊什麼工作 ?

返11:00pm , 今日放假.

放假找我來攝時間呀 ?

我唔得閒......一陣你上網才同你 chat , 我有事做緊.

做咩唔得閑 ? 食緊零食, 睇緊片, 上緊網....

唉......唔講啦 ! 這個他好悶, 無話題, 係咁先...........................................8 la

雪 - 2015.02.04



PS ....壞完電腦又到壞手機.  手機過完相 , 所有相片遺失了, 重讀不到相簿. 苦腦中



沒有留言:

發佈留言