2015年2月8日星期日

近排覺得他纏身......




都話唔見他, 又自已走上來, 話要幫手做清潔工贖罪, 咁 ! 我叫他執乾淨他那堆寄存模型, 無用唔睇陳年光盤幫我拿去垃圾房.

你自已睇睇有什麼地方要維修的, 就自便啦 !

他....一捧住些模型又掛住左望右望...玩多過幫手, 阻頭阻勢就真.

玩了一陣, 又話要出街陪我逛逛, 又話送定新年禮物.

咁 ! 等他吸完D塵再拖完地先, 我就曬埋D衫.....出門.

想洗張床單都未有位曬......

近排覺得他纏身......




2 則留言:

  1. 好姊妹...知道呢...大家都忙碌中也要保重身體呀
    ♦°¨☆晚安★⊹☾°我有時間才上網探探大家呢✬☁✫

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔一年才回覆你, 我以家執緊屋呀....笑 .
      新年去舊迎新, 大吉大利, 祝事事順利.

      刪除