2015年2月20日星期五

新年想買金







擁有一「掟」這樣形狀光閃閃金元寶, 我多年渴望但始終沒實際沒行動.

有時經過各大金鋪我會多望幾眼, 望著它我 look look 卡就知自已可帶它回家, 又可保值...

有時也想用新年做借口, 買來送給自已的新年禮物, 點解到這刻還只是在飾櫃前, 望望就算  ?

可是一個不解情意結, 或者有一日有人主動將它送給我就更加唔同感覺.


唔好笑我拜金, 我只不過收藏用兼儲錢.

新年有網上朋友要主動多貼來祝福, 多送美圖就一定新年快樂....呵呵呵 !

祝大家新年快樂...初二要開年嗎  ?

雪 - 2015.02.20
年初二


  

1 則留言:

  1. ❤我祝大家2Ѽ15羊年❣想咩就有咩ღ恭喜♦恭喜♡
    •。齊齊.¤.嘩哈哈...笑呵呵•*¨*身體健康・゚。ʚïɞ・゚。¤ƸӜƷ
    ❀•*°瞓得❥食得❥玩得❥開心萬事得*•✿\(◕ヮ◕)/
    ❀。•*´。❉•。✿。•*´⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*´。❉•✿
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃開┣━┫萬┣━┫得┃┃天┣━┫笑┣━┫呵┃
    ┗━┫心┣━┫事┣━┛┗━┫天┣━┫呵┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:  :┗━┛:┗━┛:
     ♡   .♡   .♡  .♡   .♡   .♡

    回覆刪除