2015年2月8日星期日

新年快到...好忙!



給病魔霸佔了好幾日, 今日終於復原體力, 但要大掃除這麼粗勞就不用預我啦 !

明天啦 ! 早起的話.

係咁 , 唉 ! 都要執一執, 況且他說掛住我, 新年又會帶朋友上來玩, 我都要保持整潔一面給他們看.

本來, 他說明天來吃海鮮玩煮飯仔, 我推了他. 唔想太累嗎 !

又要執屋又要買又要開火, 唔好難 為我啦 !  是逃一天時間給自已.

我叫他自已約朋友出街, 到時到候報到行蹤, 單獨約會別的女生就不淮.

實事, 我有時真的喜歡獨自一人, 鐘意有個人空間.

新年快到.......女生的我又想去逛逛公司買衫買化妝品, 又要陪媽媽辦年貨, 又要執堅大掃除, 又要俾時間陪男朋友, 又想去.......那.

放假, 放假, 放假..............

雪 -2015.02.07












沒有留言:

發佈留言