2016年2月18日星期四

求求你, 唔好求求我



陪他去買褲又大一個碼, 做咩肥得這麼利害 ?

新年多人繳約過年飯局, 俾我模模個大肚子, 看看有了幾多個月身已.  我笑著說...貪嘴啦 ! 成日光顧譚小環銅鑼灣街邊美食...咔咔, 食得魚蛋多唔消化.

有朋友生日想我幫手HOME MAKE 布朗妮 !  對不起 ! 我幫你不到 ! 太難食了...我上次整好失敗, 樣子又唔靚.


威迫及誘惑招素都無用, 我費事累你失禮人前...好耐無整, 見牛油, 奶油我都無興趣.  

你明早是旦買個現成,  要不買個毛公仔重好有得攬嗎. 

巴打, 你放過我啦 ! 我真係知自已整唔整到.  我清楚記得自已整過的失敗布朗妮.

求求你, 唔好求求我. 整好咪又係你倆食多, 你點會膽感拿去給舊女友食.

現任都唔俾你做啦......


雪 - 2016.02.18

沒有留言:

發佈留言