2016年2月23日星期二

佢話「一句 OK . 」

讀讀先, 睇睇先...佢話「一句 OK . 」代表什麼 ? 仰我寫的前一章. 他們已有一手, 所以沒罵她 ? 錫都來唔切....... 痴線...你無認真看我寫故事. 你而家是否在引我爆故事內容 ? 未想到嗎 !? 單單想拖一拖先唔得, 唔可以嗎 ? 教我如何寫 ! 不如你俾靈感我...好吧 !? 其實, 好簡單...我認真解釋構思情況如下 :~ 他不但荷包任她開, 空頭支票也由得她亂開亂寫....笑 認真點...解釋應該是空白抬頭支票. 開盡咪港幣十萬八仟八...我怎捨得將我最愛女主角拉去坐牢, 偷竊十萬八萬而給黑警拉上警車. 公事公辦她唔會有問題, 老板娘少見多怪. ~~~~~~~~~~ 不過又好似有點不合情理, 因為我自已這麼多年都沒感開老闆個荷包. 真是,有點矛盾有點不合情由. 算啦 ! 女主角她得廿十歲係咁係傻頭傻腦. 雪 -2016.02.22

沒有留言:

發佈留言