2016年2月12日星期五

不免談談政治



城中熱話桔串魚蛋弄到, 滿城風雨.  不是警棍橫揮打手打腳而是警棍對準頭來扑傻瓜.  真的...這兩天見親戚閒話時也不免談談政治.

他說 : 在學新聞系兒子做兼職記者. 轉述兒子說 : 「如果當一天蘋果職員, 以後也沒有其他報館聘請, 好黑暗社會.」

她跟著說 : 「不相信掟磚的是土生港人, 一定是國內同胞混在當中好事多為. 也說無線報導不恃平.」 她還說 : 「做記者好危險.」

他說 :  「畢業後才算.」

我說 : 「 HK 真係給阿特首一舖清袋. 恆指大冧啦 !」我擔憂手上股仔中, 超人飛不起, 象仔越見輕磅...哇 !

她問我 : 「KEEP 好多呀 ! 」我說 : 「無貨呀 ! 」

睇政治時真係好頭痛, 而家想避一避也避不了 !?

成條街...整個網路, 朋友短訊同是傳這些話題, 睇得太多眼冤.

吸引人愛情故事, 一要勤力點, 二要情感正靚才有靈感寫出嗎 ! 殺氣騰騰, 血腥面容嚇到我都寫不落去. 

祝願 : 香港繁華, 和平, 社會安定.

雪 - 2016.02.11
初四

沒有留言:

發佈留言