2016年2月7日星期日

勿當我是安睡寧



訓唔著 ? 頭痛....食亞士不靈啦 !

有些事難過 !? 幹麼晚晚在胡思亂想, 想咩鬼呀 !?  早點訓啦.....

對不起 ! 請你勿當我是安睡寧.  請你不要二點, 三點打來, whatsapp 叫聲也會把我從甜夢中喚醒. 同你側完我都會失眠架. 明白嗎 !?

你說要聽你講, 我說我不懂你, 事實是我不想知, 請勿將煩惱傳快遞給我, 我唔想被你感染.

係呀 ! 專登扮忙避開你, 是你自已說...

我講你又不信, 我說年尾多節目又想充實自已晚上不在家.

如果, 係以前會陪你傻陪你癲, 但這一回我真的累了 !

就是恨自已曾經想對你太好之過 !

沒有留言:

發佈留言