2016年2月28日星期日

咸味笑話找好耐啦 !


咸味笑話找好耐啦 ! 真係找不到...

無得放出來引你笑, 再寫過一章.  好難找回那時感覺亦忙記了寫什麼麼.

依稀記得你在聖誕節時, 口頭總掛著三個字, 當時我是用你那三個字去構思. 

耍你啦 ! 擺明...我咁少寫衰嘢.  笑話點都有點點記憶,咪記著, 想著你說的三個字.

唔好迫我, 太破壞形象, 我做不到我沒這個條件. 

我仍是喜歡放放情歌, 寫寫自己日記, 男朋友趣事.   男朋友近日都唔寫.  費事你笑我爛恩愛, 一陣又話睇見就酸......

你都可以寫你同女朋友.  我都好有興趣想知你和她的甜蜜事喎 !
咸味笑話我等緊睇你寫. 

大家都好想睇...呵呵 !

咪掛住玩啦 !



雪 - 2016.02.28

沒有留言:

發佈留言