2016年2月1日星期一

戒煙~煩死佢為止




隻大肥豬咁重......找人幫手抬他也很困難. 那次之後就唔喜歡他飲酒.  

 他成日幫我我, 我地好細就相識.  但我唔鐘他那一班新朋友, 一大班豬朋損友總愛去 HAPPY HOUR ,  他群埋班人喜歡煙駁煙, 一陣又飲到爛醉如泥.......

我有事忙緊唔得........ 

他說在家看影片, 話左我晚點會上來找佢.   也竟然發現他光明正大約班FRIEND 回家, 一大陣煙味掉晒花生殼啤酒樽吉煙包也嗅到陣陣煙味.... 當我所說是耳邊風. 左耳入右已出.

好想他可戒煙戒酒.  勸又勸過, 軟硬兼施都沒法改變他的壞習慣,  以前又話唔失戀才飲酒, 而家就變成低不住香煙誘惑. 

好朋友責過、規勸過忠告他聽沒入耳我也沒辦法. 

好 ! 一於嬲他一排. 或者隔兩日就傳些戒煙宣傳片給他.  煩 C 佢為止要不他一定抽死. 

雪 - 2016.02.01








2 則留言: