2016年2月8日星期一

猴年初一/恭喜發財.



大年初一第一句祝各位猴年好事, 好運齊來, 貼兩張紅聯在這網上, 高高慶慶過猴年.  新年總會想起年幼時同父媽一起過新年日子.  媽媽封紅包, 哥哥去維園買年花, 我總愛待哥哥回來, 看看這年他帶什麼花花回家.  媽媽...次次很早就給我歲晚錢要我早訓, 我躺在床上.  一有聲音就會跳出房看看...

新春大吉, 喜慶滿堂
猴年出入平安, 四季吉祥.


爸爸, 負責整很多美味食物做團年飯, 那時好熱鬧好期待新年歡樂氣紛. 

現在, 人長大了紅包也不好意思接收, 最怕見到親戚大大聲聲, 問候近況點解我個男生沒一起出席 ?  我真唔知點答...... 

所以, 也不想去拜年但又怎可以呢 ?   算啦 ! 希望自已早點可以派利事給你...見到你的話過兩年. 嘻嘻...講講作吧 ! 係都想你俾我先. 

恭喜發財. 

雪 - 2016.02.08 
猴年初一




1 則留言:

  1. 雪,祝你猴年事事順意喔﹗

    見你篇文提到....咁我就順住上,加多句「祝你兩年後派利是啦﹗」=P

    回覆刪除