2016年2月11日星期四

為人父母



初三赤口沒出街, 這麼多假日又怎可填得密不透風呢 !?

今日, 訓晏點...煎舊糕糕, 吃碗麵麵.  幾場舊賭片....

發哥真幾十歲人都咁正, 我見過一次他真人, 真係高大威猛又正氣...要不是那個低以俗見稱大導演真想入戲院捧捧場.

昨日他問我買唔到飛, 賭神 3 看不看 ?  我擰擰手...唔唔費事俾人笑 ! 也許是網路影響力, 我遲點無事或者太悶才在網上看看, 算啦 ! 慢慢才看也不遲....


唔知點解有這個念頭 ? 也許, 眼見身邊怪獸家長, 為子女安排各樣補習, 陪做家課. 都科大畢業啦 ! 還極度監管事事鋪排, 安排走後門工作.  所以, 有感而發...這個賭片產於1989 那時候 62歲正值花甲天林叔, 他也眼見兒子一套又一套爛片.  怎不會在幕後幫他一把.  也許, 為人父母也會盡最大力量守護他的兒子. 名譽風光成就也許就這樣不被人知的暗地裹轉贈. 

睇近年間, 王大導賭神 3 才是他自已一貫戲路和風格 !?

你話我說得對嗎 ?

雪 - 2016.02.10

1 則留言:

  1. 2Ѽ16齊齊天天都過得歡樂精彩♦・゚恭喜恭喜
    ╔══╗╔════╗•*健康¸.❀•*¨
    ║╔╗║╚═╗╔═╝•*順景¸.•*¨✿
    ║╚╝║╔═╝╚═╗•*幸福.❀•*¨
    ║╔╗║╚═╗╔═╝•*如意•*¨✿
    ║╚╝║╔═╝╚═╗•*開心¸.❀•*¨
    ╚══╝╚════╝•*大吉.•*¨✿
       *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除