2016年2月10日星期三

考試要合格, 科科攞滿分




因為新年又貪嘴, 體重真的上升了! 

好難回覆就算以前體重也不可透露 ! 傳給你張相是假的, 我梗係正過那肥妹瘦的時候! 

哪, 你唔好將我說話傳開佢呀 ! 人地一陣會話我自大架 ! 

我都是在跟你說說笑... 

呀 ! 重想知我返學幾多錢 上次跟你說的加多二佰 / 一個月, 兩科就加四佰/ 一個月. 

希望快點讀完, 我又可以再次全情投入網海上遊玩, 又可以多點時間去街玩, 約約朋友相聚.  

真有點辛苦, 來緊修兩科...費事讀幾年都讀唔完嗎 ! 

所以, 這年新年願望跟孩子一樣要聰明兼智商高, 學業要進步, 考試要合格, 科科攞滿分. 

初二願望

雪 - 2016.02.09  





 

1 則留言:

  1. 謝謝分享! 祝你科科攞A...猴年大旺, 笑口常開, 事事大順, 家庭和樂!

    回覆刪除