2018年4月6日星期五

投訴信




A for Apple
B for Baby
C for Car
D for Dog
E for Excellent 
F for  FAIL
G for GOOD
H for Hate
I  for ICE


 收到成績單啦 !

一如我所料, 奪了我個 A 同 B .....只拿到個 [C] , 好想投訴...因為低分而去投訴 !?

算啦 ! 唔好唔HAPPY LA , 我言自語中.

考試不是求分數嗎 ! 無法子啦遇個非常老師又遇著個自已為事同學. 明明是合作做的專題研習, 又唔返學, 又唔準時交功課. 
 (第一堂選了由她交功課, 老師規定一組人的決定全以她為依歸, 組長喎.....)
真係攞來搞......

我自已懷疑是她收起了我做的部份沒有交功課, 要不是無理由這麼低分.

有這樣結果實在是自已也心中有數.

你地呀 !! 唔笑我寫網誌多錯字,  我那個老師一頁NOTE 有八個錯字俾我圈了出來.  其乎頁頁都有錯字, 中英文呢就將上一個配錯下一個.

再數一數, 原來是十個錯字.

例如:
A FOR BABY
B FOR APPLE

從這細微就知她教學認真程度,  枉她為人師表誤人子弟.

APPLE , 飲管有咩用 ?  上堂玩遊戲...嘩 ! 係咪教緊小學生呀  !?

算啦 ! 俾我在這發洩完就唔寫投訴信俾校長同課程主任.

SORRY , SORRY , SORRY......俾我發洩下....如果, 寫正式投訴起碼寫一千字都寫唔完呀 !


2018.04.06  

沒有留言:

發佈留言