2018年4月13日星期五

到夏天了



你凍唔凍呀  !?

唔凍.

你熱唔熱呀 !

唔熱.

我想開冷氣...我好熱呀 !

唔肯開冷氣咁我入房自已嘆冷氣啦 !!

佢話我成個暖包熱熨熨, 又要攬實他就熱上加熱啦 !

熱又唔准開冷氣....又唔買雪糕上來.

問佢 : [又話唔熱 ]

開行風扇, 吹到我頭都暈......



你今晚唔好上來呀 !  我有約會好夜才回家.  呃佢唔俾佢上來抱貓就唔熱.

俾我攬就嗌 : [熱 ].

今日好熱呀 ! 坐都坐到成身汗....唔開冷氣好難生活.


春天己過 ?  到夏天了..........

夏天該很好  ! 你若尚在場 ,  滴著汗的一雙. 


沒有留言:

發佈留言