2018年4月10日星期二

他這一回肯幫幫我嗎


原來我未裝美圖秀秀.  等佢得閒借點兒找他上來裝軟件. 

女生有時好獨立, 特別是自已一個人住理應好識得照顧自已.  但有些人就是喜歡扮唔識, 裝做不來.  這樣子, 就有個男大發慈悲, 救贖這一個蠢豬. 

但明眼的人就知道, 她在乍傻扮懵.  其實, 不是的.

一個人依賴慣了就想有人幫, 有人陪唔識時候又有個男生給她問長問短.

馬上CALL CALL 他, 幾時得閑呀 !  什麼時候會在...

想找你幫一個忙.                                                                

他問 :  [幫什麼呀 !? ]

我笑笑口說 : [整電腦] .

 他問 :  [又整!? ]

我說 :  [你上次未整好 !? ] ; 
 [D 字細到無老花也睇唔到, 又沒有倉頡輸入法, 又沒有美圖秀秀, 又沒有... ] .

嘻嘻 ~ 我自細就愛老點佢...

點呀 ! 平時晚上那一天得閑呀 !? 

我趕住用, 要整封面圖片呀 ! 靚靚相片已選好了但未構思好想文字段落, 但應會與相片有共通點...

求求你啦 ! 幫定唔幫先 ?

他這一回肯幫幫我嗎 !?



2018.04.10 


沒有留言:

發佈留言