2018年4月3日星期二

出去攞手信 ? 再約啦 !



出去攞手信 ? 再約啦 !

帶了些什麼給我先  !?  垃圾手信我唔要架. 

有鳳梨蘇呀 !?

有呀 !

我都唔鐘意食鳳梨蘇, 一試就一試到你啦 !? 行貨.... 這些自已同自己講. 他聽唔到的.....

我想要台灣飛機運到的芭樂....佢話我唔識貨, 唔識什麼是好野.

 芭樂香港都有得買啦 ! 唔同味架.....

我最想要是胡椒烤餅但隔幾夜就無意思啦 !

咁 ! 咁 ! 咁......帶了什麼麼給我呀 !?

快點講啦 ! 拍張相飛過來.

好衰衰...賴神秘,  我唔得閑呀 ! 

俾我睇住先啦 ! 如果吸引我點忙都飛車出來攞.

講了成個幾鍾電話, 講到口都乾都未知帶什麼手信給我. 



2018.04.03

沒有留言:

發佈留言