2018年4月8日星期日

出多幾頁失敗/成功食譜



關你义事呀 !  係呀 ! 這兒主場地喳 FIT人是我.

我鐘意寫什麼你也沒權反對. 

早上出一篇投訴, 中午在FACEBOOK 講近況, 晚上又在說腳痛...

我無生安白做, 不用你相信我隻腳沒痛但係要去醫腳.  好奇怪咩新年前整親到現在還在有事. 

我有時沒有這麼多創作靈感, 電視同電影又唔好睇又無好戲上演.

那麼便寫寫日常鎖碎事, 寫一篇你就笑爆一篇.

再嘈嘈閉, 唔通要我陪你日日去講大陸人些衰野 ! 我都不是長舌婦人......

嗱.....出多幾頁失敗/成功食譜也不一定的: - 
 
傻啦 ! 我點會這樣.... 我嚐好和解悶方法就是去整食物.    哈哈 ! 剛有人吃過我做苦瓜話要找日再來吃.  真老實不客氣.....




星期日, 又焗多次蛋糕

星期六,  苦瓜

星期四, 薄餅 


2018.04.08

沒有留言:

發佈留言