2018年4月30日星期一

打爛個飯碗去找PART-TIME



在香港做PART-TIME 是好難生存, 一份PART-TIME 得 $40-100 鐘.  平均都是 $55-70算高薪.
有朋友都週不時叫我去登記, 會展晚宴做待應生, 又或者可以做藝術展, 書展, 動漫展臨時工.  又可有錢收又可以欣賞展品, 重可以偷野食.......有機會時才將她們笑話話你知. 

有時參展商除了付薪金重會送禮品.

HK$70蚊個鐘點為生呀 !? 你們也知道我要交房租, 水電媒, 上網手電貴,  一日三餐.  香港生活真是很苦.  得閑要抓人請吃飯或者乖乖地煮多幾次慳家的粟米肉粒飯.  重要日日吃丁飯.

最衰朋友仔啦 ! 開間網店做幾個月又唔做.  本想, 她會為我帶來一個新機會嚐嚐做老闆滋味. 
幾個月都無就執笠連個網站都剷埋. 走埋我份糧...重要請佢吃飯因她關了網店而沒收入.

嘩 ! 我那有時間再去做多份兼職呀 !要返學又要做功課, 執屋洗衫拖地...間中重要病下.

無理由有長工不做去找幾份短期工作.  今日, 越想就越不忿氣就罷工半天來發洩不滿情緒. 
提早放勞動節.

朋友話 :  唔好辭工呀 !  唔好自已打爛個飯碗呀 !

大客戶告知有些大公司已開始大裁員行動, 來緊幾個月或者香港經濟會逆轉,  而家外面風高浪急, 有公司肯俾碗艇仔粥吃算好架啦 ! 

所以呢 ! 女生俾些心機扮靚靚, 出盡力去找長期飯票才是萬全之策. 


2018.04.30



沒有留言:

發佈留言