2018年4月20日星期五

不去緩步跑. 俾隻腳休息多點



剛上網查過腳踝點解沒消腫 ? 

可能行得路多所影響, 可能有瘀血未除.  真係要找個醫生再看清楚...拖了幾個月現時有點擔憂. 

倒盆水泡腳可以消腫 ? 我一邊洗白白一邊浸腳省點時間.  可能坐得太耐也會影響 ?

知啦 ! 我會晏點起身, 明天暫停不去緩步跑.  俾隻腳休息多點. 

差不多四個月, 我就是這樣連腳踝沒消腫也拖拖拉拉.

明明專登去看鐵打醫師又遇到個學師仔, 唔識就叫我晏點或弟日再去嗎 !?

搞到我也不禁再上門去看....睇開的兩個跌打醫生也無醫緣. 

唔通, 真係要過海醫 ? 

有無港島區好跌打醫生介紹呀 !?


2018.04.20


沒有留言:

發佈留言