2018年7月13日星期五

得寵當要四圍揚 !



早幾日還以為一定找不到物件, 想了幾日時間.

終於摷到它出來了.  其實, 這是媽媽送禮物, 她送給我東西實在太多了. 

看似平常之物件就不懂得寶貴隨處亂放, 多謝某個他提醒了我.    因為, 這實在是很珍貴如果遺失找不回的話, 一定會忐忑不安...

笑了 ! 找到它時候好意外發現了一個冰冰墨綠色細平安扣.  嘩 ! 重有發票註明在廣洲買, 唔知升值了多少 ?  我真係好離譜...她幾時給我的已忘得好似沒發生過.  依稀是她同爸爸去旅行時買, 點落入我手就忘記了. 

媽媽常常話, 偏心錫晒我叫我唔好俾人知她送了這麼多珍寶禮物給我.  怕她他們會呷醋.

其實, 如果我帶上身就好難忍暪, 得寵都要偷偷偷摸摸? 這是什麼道理 ?

笑....早幾年,  將媽媽送 BC 貨, 當 A 四圍揚給兄長知. 係 A 貨就發啦, 足夠俾首期...

笑....了 !

得寵當要四圍揚 !

媽媽,  我愛你 !   


2018.07.13




沒有留言:

發佈留言