2018年7月16日星期一

獨生女你唔恨得咁多啦



我估都值仟零元掛.  我幾歲就收埋這件寶貝, 計計時間年月也應有一定升值.

想起了是 情罸媽媽去旅行沒帶我去, 這件東東應該是爸爸買來送給媽媽的.  我這個第三者專登搶得就搶.  搶回來就沒關愛護. 

現在, 等我想想辦法將它增值, 鑲個白K金扣仔.  去問間價先得.  細細個應該唔洗用幾多錢 !

帶埋他去打價,  哈哈 ! 唔洗講到出口應該有人識 DO...

查一查金價平唔平 !

問咁多........

笑呵呵 ! 係呀 ! 好細個媽媽就送貴金屬給我戴呢 !

獨生女你唔恨得咁多啦 !


2018.07.16


沒有留言:

發佈留言