2018年7月21日星期六

忙也要找出輕鬆時段



暑假己經開始了 ! 我也想返暑假但新年時放了一個超長假期.  年中又想放假 ?? 係呀 !

想想去旅行幸福, 想想去冰天雪地去避暑, 唉 ! 昨晚又飛不到去南極走一轉.

開完玩笑了 !

這個七月、八月、九月甚忙碌又怎可以出埠呢  ? 看一看自已個日曆就一目了言, 那一天朋友生日又不可失約,  又約了舊同學聚會,

男朋友又話我日日問著他那天不用上班.  佢叫我不要老是要纏他去行街吃飯上電影院.

人家我忙完一大堆文字駁鬥、 圖表分析、虛擬財務分析及預計也要去輕鬆.  又話我精力太多...喂  !  體力勞動可以幫助身心康寧, 體力勞動可以血液循環,  對OL 的我日坐十幾個鐘的人很重要呀 ! 忙也要找出輕鬆時段給自已.

不過, 真係好曬, 不如叫他陪我去游水.

CALL 了他, 他說已在健新室做緊運動, 想陏就快點出來, 等我待到12 :00 .

現在報時上午11:03AM

哼  !  換得衫來就夠鐘  ???



2018.07.21





沒有留言:

發佈留言