2018年7月19日星期四

驚發惡夢



唔睇直播啦 ! 好花時間, 隻眼有點濛濛, 個人又作緊病病. 

寫埋這一頁就早點入雪房嘆棉襖被.  軟棉棉躺著看你寫的長篇文字. 

手機些字又細又密, 我隻眼無力去慢慢看了 !

今日放工在學校大門前俾個大陸女人嚇親, 七月都未到, 化妝弄到塊面白到返光, 頭髮長長, 昂起頭來飄行.  最慘係個樣似足如花.  我都好快好快望她兩眼.   今晚, 不知會否發惡夢.....

昨晚, 好好瞓沒有發夢, 都不知再有什麼可以同你講了 !

笑,  希望今晚有夢發, 但要發甜夢啊 !!

明天就不用傷腦筋去找話題來瘋花說悅......

你又唔肯教我, 我有些事向你請教, 你又迴避唔肯教,

 難才找到他轉個頭又忙於做生意. 

應酬客人得唔洗我啦  !

唔開心.......


2018.07.19

沒有留言:

發佈留言