2018年7月25日星期三

買鑊



真係貴的未必好, 平的也不差. 

潮流燈箱廣告信不過.  早兩年花了三十個印花加了錢.  忘了多少錢啦 ! 在萬寧換了隻人氣陶瓷鑊, 又話少油易用, 完全不黐底, 買回家用幾次就已瘋狂黐底, 煎不到魚, 煎不到餃子, 連煎豬扒,牛扒也有難度.  唯有用來濕炒, 煮粉煮麵.

有日上朋友家吃飯, 她大力推介759 買緊一隻平價韓國牌子底鑊, 打折後一百廿十多,  引証了平比貴的好.  用了兩, 三次就要寫這一頁來讚讚它.  本來儲緊錢想買個貴價品牌全不銹鋼鑊.

759 賣的大陸製造煲, 鑊通通不要預我買, 驚驚不知名化學品. 但這隻是韓國產地的鑊就不怕了!

真係幾好, 煮食時可開中火慳GAS , 煎乾雞翼沒黐底, 不用好多油也很容易煎到金黃色, 好輕好易洗一定不會生銹. 

哈哈 ! 用了幾次就讚不絕口.  真的  !  又平又好用...朋友說買了兩隻收埋做存貨, 燒壞了唔怕買唔返...笑到我  ! 鑊都要買兩隻, 鑊都要收埋. 

收埋些鑊咁搞笑...

我就一定唔會做這些事......

早幾晚煎了雞翼, 正呀 ! 我廚藝將從谷底升回中線因買了新廚具.

有相片為証.....好友去我 FACEBOOK 看. 


2018.07.25







沒有留言:

發佈留言