2018年7月11日星期三

Delete nnnnnnn




掛住笑, 低呀 ! 自作自受.  他話掛住笑按錯制將昨晚寫的 Delete nnnnnnn

可以笑時候就盡情抓緊快樂.  今日, 隨了聽他亂回應又同我講衰野而哈哈大笑. 

對不起, 間接讓他按了Delete制.  做要我跟他說對不起, 佢自已睇完我的網誌失控關我什麼事.

有沒有真的按 Delete 就只有他自已才知道.

佢, 係要挖苦吓他, 係要整治吓佢.  如果, 不是這樣又怎可以平衡到我心理平衡 !?

佢, 都整得我多了 ! 有時在線上又唔采的, 悶時whatsapp 他又唔理我. 

知他煩時, 就發公仔給他又沒回應. 

唔采我就發多幾次....響聲多幾次, 終於有回應說按錯制.....

佢, 就係話我太騷擾他而害他按錯制.   一時又話騷擾一時又自己掛住笑. 先言不對後語口是心非.......

係咩....

咁, 你再俾心機再寫過, 我今晚不騷擾你啦 ! 下次星期六見面我作東請你飲星巴克陪罪.

因為, 我有張贈卷...... 就到期.


2018.07.11



沒有留言:

發佈留言