2018年7月8日星期日

俾返些甜頭我吧 !




做了幾日終於做好了個三年財政預算案, 有齊數字可以寫埋入去個報告內.  休息一陣上FACEBOOK 玩一陣, 一陣同他出街吃飯.  伸一伸懶腰, 吃碗豆腐竹蛋糖水做我的下午茶. 

份問卷調查尚未開始, 但已擬好了題目了; 也假設了答案. 

好友說...叫我將這一份 JOB 外判給她,  收我HKD3 - / 一份. 總數要做150份, 講價後HKD2-/一份總數100份.  答案要跟我要求來做出來.....

笑到我肚痛, 咩而家咁樣樣上學同做家課 ?  或者啦 ! 她失業了一段時間是應該好等錢用才有這個念頭. 

就乍乍弟弟, 益她一回...... 其實, 只要她說沒錢要問我借, 我一定不會拒絕她. 

另一方面, 我會自已做不會假手於人, 這是最後一份功課也是我上學最終目的. 

但份問卷調查正規是要陌生人來做. 如果, 我自已做就是非曲直任得我去說, 沒法引証我的論點和見解對定錯.

同你說這些事, 算不算在風花說月中.......呀 !?

喂 ! 同你談了這麼多次, 好好醜醜也俾返些甜頭我吧  !  一陣SEND 條LINK 就幫我分發給你們的好友, 嗱...講真的我只意晒你幫我. 

唉哎....不說啦 ! 不談啦 !

他叫我去吃飯啦 ! 晚點見, 晚點再同你風花雪月. 


2018.07.08


沒有留言:

發佈留言