2018年7月29日星期日

創意的 ~ 第三份功課



哎呀 ! 唉呀 !

第二份功課又開始做啦 ! 寫完這一頁網誌就要好好去思考 . 

講些趣事你知, 老師話第三份功課是[ 設計一門賺錢又在社會上未出現生意 ? ]   真考起...我日日都在想, 已想了好幾年也交白卷給自已呀 !  可能, 同學才有這個本事......   

想瞓晏覺唔得 , 上臉書吹水又唔得, 出街買包書膠...點都要抽時間出去買. 

要做好合作的功課, 快點做完不用掛住掛住, 有種無形牽掛. 

晚點, 約他去我舊居那橫街小巷吃鵝脾飯,  試探一吓他 (顧家仔) 有無時間俾我攝. 

見一陣半陣要煩煩他由北面趕來南面又好似有點強人所難. 自已可以憑什麼作出這些無理要求... 算了吧 !

這樣子情況 ? 好討厭自已好自私硬要人出來陪.

突然間想, 這麼忙不如留在家, 吃些水果, 乾糧, 麵條做個孤獨晚餐.

食飽就乖乖地去休息. 

如果, 他想見我就會自已在適當時候出現.  如果, 他不主動來電, 我就自閉在家中, 反正有很多事 要幹, 時間一秒, 一秒很快又一天了 !

時間真是過得很快...

有時間就又想想 [ 一門賺錢又在社會上 已 / 未 出現生意 !? ] 你有無新計仔 ?   有的就教教我, 好嗎 !


2018.07.29



沒有留言:

發佈留言