2018年7月3日星期二

是是旦旦做得啦



又送禮物, 點解有這麼多禮物.  又不是生日又不是相識記念日,  回歸日也有禮物收!?

一定是有一些事 ? 問又唔肯講就是在暗暗嘴出現個奸樣.

唔, 唔通加了人工  ?  加了幾多個 % 呀 !  搞到又送花又送禮物.

佢呢 ! 就是有時不懂儲錢, 不懂投資股市輸錢又擺埋一旁.

加到人工就卡卡笑, 系在講緊你乍.

算啦 ! 見你又送花又外賣又送禮物. 俾你入來坐坐好啦 !

咪 ! 咗住我做份功課呀 ! 雖然, 好辛苦但我好認真架......

幾衰呀 !  第二科個老師教上網找岩樣本, 是是旦旦做得啦 ! 而家做功課交到就得...

我聽他說完, 笑了 !

咁似我些口頭禪 : [是是旦旦做得啦 ] !

男朋友他等到無聊.....時又在說著, 說著 : [是是旦旦做得啦 ] !

哼 !  唔係咁呀 !  我得把口說不是心想的.

男生, 又點會明白一口是心非女生...叫你唔好送花, 你又識送....

你呢 ! 你什麼情況下  [是是旦旦做得啦 ] ! ?


2018.07.03


沒有留言:

發佈留言