2018年7月23日星期一

我就是愛那點臭味



早兩天才說完人塊臉反白光,  今日自已又想做個MASK....夜媽媽都是懶懶好過, 等我清閒點才試.  哈 ! 又亂試護膚品, 唔驚又紅又敏感呀 ! ? 驚呀 !

這是物資交換🌻.  送了兩枝臭草煲綠豆沙給閨蜜,  她就回禮🌻給我這款可愛的面膜.
她好專登過來找我吃午飯.  見我一面...我呢就順便帶將些煲多了糖水拿給她.


她話我做咩不放海帶, 臭草又放多了有點苦, 水又少又唔夠甜....洗唔洗講到咁盡呀 !? 

嘻嘻 ! 她係咁架, 我慣了她的高要求.  

佢重話下次要隔渣去殼,  落少一點臭草, 當水飲就正. 

我哈哈笑地說  :  [ 我就是愛那點臭味] . 重有而家要身體健康人人都話要低糖低脂飲食. 

唔好吃太甜.....

雪🌻
2018.07.23

沒有留言:

發佈留言