2018年8月31日星期五

玩找錯字




剛剛又拎份功課出來, 好認真的看看尚有無錯字. 

剛剛睇應無啦 ! 修改了幾日, 校對工作真的不可看低當遇著這個大懵我. 

真的麻煩了你幫我改錯字. 

平時寫網誌已經俾人笑多錯字, 執筆又不認真! 敝家伙了...養成了的壞習慣. 

這一次, 修修改改後才發現.  呀 ! 係每日都有新發現.

自已也覺得自已好可笑.....

雖然, 我已經聽你話是用WORD 去做報告, 但我隻眼總會是沒留意些底線, 笑了 !

今日, 好認真再看看那些間線有沒有錯. 

點呀 !!  有無浸到上心口呀 !?

你醒的話就不要出街...無飯食就食即食麵.  驚你回不到家. 

找些事給你打發時間,  就是幫我找錯字, 我一陣俾條LINK 你, 你幫我做校對, 好嗎 ?

其實, 我每次再睇每一次也找到錯字出來...求援呀 !


2018.08.31


沒有留言:

發佈留言