2018年8月13日星期一

無人點讚...



大話精又話約女生去睇片, 而家佢買定在我家附近戲院戲票.

屈我明天陪他看戲, 戲票又買定了 ! 又不用乘車車. 

重話買定麥記, 如果, 我話累累他一定嬲到蟻咬...

未睇咩  !?  係都要我陪睇戲..........唔怕我一邊睇, 一邊問劇情!?

又話同第個去睇 ? 

快點寫, 快點寫完這一頁入房痴實張床,   早點發返場美夢. 

係早點充電, 早點乖乖睡....我頂唔順啦 ! 

你地唔好一個, 二個撩我去玩啦  ! 

我七點半才離開公司, 回家坐一陣吃個飽就坐著坐著地睡著了 ! 

點呀 ! 我昨天句標語點解會無人點讚....😂😪

唔寫啦 ! 都無人點讚...

明晚, 有力才寫影評給你. 

其實,  我想看的續集...一定唔可以放過. 

原來, 大話精是我....我想睇但真的累透了  !!


2018.08.14


沒有留言:

發佈留言