2018年8月20日星期一

豬仔



朋友話莫非雪雪有第二個情人 ?  誰是豬仔..... ? 

我不知幾想有多個情人可以試試被人呷醋滋味,  他就是定過抬炸彈, 我日日都守行為. 

有得情海翻波就好 !? 

做咩講這些不切實際 ? 

豬仔是被人誘拐出來做苦工的人, 豬仔是代表蠢豬,  豬仔又可以懶豬,  豬仔呢也可以是餵食豬一名, 豬仔, 豬仔. 

究竟這個豬仔是什麼人?

不如, 由你們說給我知, 告訴我豬仔是咩人 ? 

你呀 !  我話緊你呀 !  好減肥俾多點耐性去跑步, 舉重. 

重有要戒吃豬扒呀 ! 吃咁多豬扒一定變豬仔 啦 !

雪糕你都不要見平就駁命買駁命吃.....

豬仔 ! 以上是跟你說的密語.


2018.08.20



沒有留言:

發佈留言