2018年8月21日星期二

失陪




 那有時間去美食博覽, 見到你買回來美食...我不知多麼想入場去逛逛呀 !

重要放埋我最喜歡雪糕甜品. 

買咁多好富貴啦  !  又買北海道貝柱...係咪買來整俾我吃呀 !? 

重話吃了兩個胡椒餅....衰人又唔外賣俾我, 獨食難肥呀 ! 豬仔.

我好慘呀 !  功課做唔掂啦 ! 

剛完成一份, 第二份又來緊.  阿SIR 教書吹水多, 要找定些資料方便考試時背. 

你呀 !  唔好引我去玩呀 !

星期六要去借書又要趕工.

哼.....我要閉關我要鎖門啦  !!!

唔得閑呀 !! 重話星期六去 MEGA BOX 行....你自已行啦 !

我除了要趕功課還在腳痛中, 我要失陪了 ! 

我負了你啦  !


2018.08.21



沒有留言:

發佈留言