2018年8月5日星期日

二週年記念日



二週年記念日他和她....


55 啦 ! 唔看 @  LAM SNOW 的食飯照, 睇 我同朋友食物相片一定悶親你們啦  !

昨晚去那兒, 去了大角咀朋友個親戚開的店飯聚,  食物質素, 未試清楚所以暫時未落筆, 暫時不寫得住! 價錢確實經濟實惠, 地方也算清淨優雅.

食物未試清楚, 等我去多一兩次才跟你說, 我怕網上老友他說我亂咁按讚, 我私底下傳了相片給網友看, 他開玩笑說 : [ 好紅有點血, 似未煮熟呀 !]

係這樣的, 太熟就過火了...就不嫩滑. 

嘻嘻, 昨晚沒俾錢呀 !  朋友說當預祝我和他認識二週年記念日, 他結帳但唯獨我倆是免費.

笑了 !! 十幾人飯聚會係無收我同男朋友的錢. 

真多謝晒了 !!

出年再慶祝就我請翻他吃....火鍋同日本放題任他食.,, 放題一定可以質飽他.

笑了 ! 咁豪....他單身嗎.

一年後先算, 暫時未定菜館, 平貴由我決定.

出年可能又是他做東, 他很闊綽的.



2018.08.05


沒有留言:

發佈留言