2018年8月22日星期三

北海道貝柱


真係估不到這個他真的買了盒生食用北海道貝柱 😁😀😁 , 不過他說無預我份 , 他買來主要是弄給母親品嚐.  他要做乖乖兒子, 要親手弄個美食給媽媽驚喜.    

發張照片來跟我耀武揚威似的.  

我真的不感相信這個滴水不沾哥兒, 今日竟然落手落腳去做菜, 張相就似模似樣啦 ! 乾煎好唔好吃呀 !! 

做了什麼獻汁又沒說清楚 !!  我估他最捧就是放些味精火山鹽或蒜鹽提味.  







要醬汁做法特別點可以跟他做,  我專登找給你參考的. 

 


買咁大包, 留幾隻假日整俾我食好啵 !?


2018.08.22

沒有留言:

發佈留言