2018年8月26日星期日

唔寫太長....趕開飯啦.



多謝你提醒我收衫,  早上洗了床單被袋.

要不然就要洗多次又沒地方曬涼了 !

今晚, 一定好好瞓  !! 點解... ??  嘻嘻, 不跟你說.

懂我的一定知道, 不上心我說多少次也沒裝載.

今晚, 好忙...要宴客呀 !! 有人來家扮大廚不過他說只做一個菜, 洗米, 洗菜小工要我的做.

話給你們知,  他用完做廚房我有排洗, 重慘過自已煮.

所以,  最好他不要在我家開火.

俾佢搞到我間屋霧煙, 現在要看實佢費事廚房失火.

唔寫太長....趕住入廚房及實他 !

等開飯啦. 

😀😁😀

😜😽🙉

😈


2018.08.26

沒有留言:

發佈留言